Een fan per dag

05 oktober 2018
Heel

Een fan per dag door Jos Burgers

lezing:

Hoe overtref je de verwachtingen van patiënten? Met “gewoon” tevreden schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van patiënten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is allesbehalve. Omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is.

Bestsellerauteur Jos Burgers laat in deze presentatie op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dat weer het verschil kunt maken in het contact met de patiënt. Niet door de bedrijfsvoering aan te pakken, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

Cv: Over Jos Burgers

drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing & Marktonderzoek verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid.

Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Zijn boeken en praktijkervaring vormen de basis voor de presentaties die hij geeft. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Jos Burgers is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006.

In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. In 2012 kwam Gek op gaten uit, over het verbeteren van de klantgerichtheid van medewerkers. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar.

Zijn laatste boek, uitgebracht in 2014, is getiteld De Wet van Snuf. Die titel gaat over de kracht van geven bij het versterken van relaties en is uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van 2014.

Aanmelden?

Meld uw aan voor deze nascholing via de mail en vermeld hierbij:

Deelnemers met naam en functie

info@paotlimburg.nl

€100,-  voor tandarts
€50,-    voor (zelfstandig) mondhygiënist(e)
€35,-    voor assistent(e)

Uw deelneming is pas definitief na betaling van het cursusgeld.

U kunt het cursusgeld overmaken op rekening NL 56 ABNA 0459145657 t.n.v. Postacademisch onderwijs.

Secretariaat:

Molenbergweg 34
6075 AB Herkenbosch
E-mail: info@paotlimburg.nl

 

 

Andere evenementen

19 augustus 2018
Nijmegen
31 augustus 2018
Abcoude
01 september 2018 tot 31 december 2018
Voorburg
01 september 2018 tot 31 december 2018
Voorburg
07 september 2018
Lichtenvoorde
10 september 2018
Zwolle