Managen van gedoe

27 maart 2019
Amsterdam

De praktijk goed organiseren is in deze tijd van veranderingen een vak op zich. Het kan ervaren worden als een enorm ‘gedoe’ om de praktijk telkens weer bij te sturen. Behalve moeite gaat er ook veel tijd inzitten en het is een onderdeel waar niet iedereen zomaar warm voor loopt. U krijgt dat vak er gratis bij... De gevolgen van een slecht georganiseerde praktijk en de frustraties die daarbij horen kennen de meesten: afspraken die niet goed worden nagekomen, oeverloze vergaderingen, te laat komen… Daarom erkent men over het algemeen de meerwaarde van een goed georganiseerde praktijk, het levert niet alleen minder frustraties en dus meer werkplezier op maar veelal ook tijdwinst. Tijd die weer gebruikt kan worden aan datgene waar het allemaal om draait, namelijk een kwalitatief goede zorg.

Meer informatie

Andere evenementen

30 september 2019
Alkmaar
02 oktober 2019
Arnhem
04 oktober 2019
Utrecht
07 oktober 2019
Nijmegen