Jaarverslag CED over 2018 verschenen

Paesschen
1 minuut
Europa
De Council of European Dentists (CED), de Europese federatie van tandartsenorganisaties, heeft haar jaarverslag over 2018 gepubliceerd. Onder het motto ‘Evoluerend voor de toekomst van de tandheelkunde’, vat het jaarverslag de prestaties, activiteiten en resoluties van de werkgroepen en task forces van de CED in 2018 samen.

Lees het jaarverslag (pdf, Engels)

Belangen behartigen in Europa via 34 aangesloten organisaties

De CED is de belangenvereniging van tandartsen in de Europese Unie. Via 34 aangesloten nationale beroepsverenigingen, waaronder de KNMT, behartigt ze de belangen van meer dan 340.000 tandartsen in heel Europa. Ook houdt de CED zich bezig met de lobby binnen de Europese Unie.

Vaste vertegenwoordiger namens de KNMT in de CED is penningmeester Henk Donker.

Council of European Dentists (CED)

Recent nieuws

Advertentie

Adhese Universal VivaPen; drievoudige efficiency

Ivoclar Vivadent presenteert een nieuwe generatie van de Adhese Universal in stiftvorm met een modern en gebruikersvriendelijk design. Dankzij de nieuwe, efficiënte versie van de VivaPen zijn maximaal driemaal meer applicaties per ml-inhoud mogelijk in vergelijking met conventionele flesapplicaties.

Ontdek de nieuwe Adhese Universal VivaPen